Konkurs na film



Zachęcamy  kreatywnych i pasjonujących się techniką i sztuką filmową uczniów, 
o zgłaszanie pomysłów
na film promujący szkołę.

Chętnych uczniów prosimy o zgłaszanie się
do prof. Ewy Wowk lub prof. Kaliny Golińskiej.




Film może być wykonany w dowolnie wybranej konwencji, np. reportażu, filmu dokumentalnego lub komediowego oraz w technice, z wykorzystaniem dowolnego sprzętu, tj. telefon, aparat, kamera.

Termin złożenia filmu 07.03.2025r.

Gorąco zachęcamy do udziału w filmie i jego tworzeniu uczniów klas pierwszych, ponieważ najlepiej znają
obecnych ósmoklasistów oraz mogą podzielić się z nimi świeżymi wrażeniami, odczuciami i opinią o naszej szkole.

                                                                               Prezentacja

Prosimy również o zgłaszanie się uczniów, którzy są chętni do przygotowania prezentacji multimedialnej pokazującej jak wygląda nasza szkoła od wewnątrz i zewnątrz – JEDEN DZIEŃ Z ŻYCIA SZKOŁY.

W prezentacji należy pokazać klasopracownie (podczas lekcji), obserwatorium i wszystkie fajne miejsca
i zakamarki w naszej szkole – na zasadzie: przewodnik oprowadza zwiedzających.

Termin do którego należy wykonać prezentację to 07.03.2025r.

  

Uczniów, którzy zaangażują się w promocję szkoły nie ominą nagrody !

  

Regulamin Konkursu na Film Promujący Szkołę

 

Część I

 Organizatorem Konkursu na Film Promujący Szkołę, zwanego dalej Konkursem, jest Liceum Ogólnokształcące

  1. im. gen. Władysława Andersa w Lesku.
  2. Przedmiotem Konkursu jest Film Promujący Szkołę.
  3. Przez „Szkołę” rozumie się Liceum Ogólnokształcące im. gen. Władysława Andersa w Lesku.
  4. Przeznaczeniem filmów zgłoszonych do Konkursu będzie zamieszczanie na stronach internetowych Szkoły oraz na kontach internetowych serwisów społecznościowych, prowadzonych przez Szkołę w celu promowania pozytywnego wizerunku Szkoły w przestrzeni publicznej oraz zachęcania do zapisów do Szkoły.
  5. Filmy będą również wykorzystywane minimum przez jeden rok kalendarzowy (w formie projekcji na ekranach LCD, plazmowych oraz innego typu) w celach wymienionych w punkcie 4. na spotkaniach informacyjno-promocyjnych, dniach otwartych, zebraniach, uroczystościach szkolnych oraz organizowanych i współorganizowanych przez Szkołę oraz organizowanych przez inne podmioty, w sytuacji, gdy Szkoła bierze w nich udział (targi i giełdy edukacyjne oraz inne).
  6. Kadry z Filmu mogą zostać wykorzystane do stworzenia innych materiałów informacyjnopromocyjnych Szkoły (ulotek, POS, folderów itd.), wykorzystywanych następnie minimum przez jeden rok kalendarzowy w celach wymienionych w punkcie 4.
  7. Uczestniczyć w Konkursie mogą jedynie Uczennice i Uczniowie klas 1 – 4 Liceum Ogólnokształcącego w Lesku.
  8. Filmy na Konkurs można zgłaszać do 7 marca 2025 roku.

 Część II

 Zgłoszenie Filmu na Konkurs jest równoznaczne z oświadczeniem o stworzeniu go w całości przez Autorki i Autorów, będących Uczennicami i Uczniami Szkoły.

  1. Zgłoszenie Filmu na Konkurs jest równoznaczne z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na nieodpłatne wykorzystanie Filmu w sposób przedstawiony w Części I. niniejszego Regulaminu (punkty: 4, 5 i 6).
  2. Zgłoszenie Filmu na Konkurs jest równoznaczne z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na wykorzystanie wizerunku osób występujących i uwiecznionych w Filmie w sposób przedstawiony w Części I. niniejszego Regulaminu (punkty: 4, 5 i 6) przez te osoby.
  3. Zgłoszenie Filmu na Konkurs jest równoznaczne z oświadczeniem o tym, że osoba/osoby  zgłaszająca/zgłaszające Film na Konkurs posiadają zgodę na wykorzystanie wizerunku osób występujących
    i uwiecznionych w Filmie w sposób przedstawiony w Części I. niniejszego Regulaminu (punkty: 4, 5 i 6) udzieloną przez te osoby.
  4. Zgłoszenie Filmu na Konkurs jest równoznaczne z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie
    i publikowanie danych osobowych oraz przeniesieniem praw autorskich w całości na rzecz Organizatora
    w pełnym zakresie wykorzystania.
  5. Film nie może naruszać praw autorskich oraz praw do prywatności osób trzecich.

 Część III

 1. Film może zostać zgłoszony w ramach następujących kategorii:

     a) Krótki (60-120 sekund) spot informacyjno-promocyjny, promujący Szkołę
         i zachęcający do dołączenia w szeregi jej Uczennic i Uczniów. 

      b) Film długości do dziesięciu minut, promujący Szkołę np
         -  „Dzięki mojej Szkole mogę…
         -  „Moja Szkoła w moim życiu”.

 2.  Film powinien zostać nakręcony w formacie umożliwiającym zamieszczenie go na stronach internetowych oraz w serwisach  społecznościowych, a co za tym idzie, nieograniczone odtwarzanie go przez użytkowników Internetu.

3. Film może zostać nakręcony za pomocą telefonu, aparatu fotograficznego, kamery lub innego sprzętu
   to umożliwiającego.

4. Film powinien zostać dostarczony na nośniku pamięci typu pendrive USB. Nośnik powinien być zapakowany do zaklejonej koperty, na której powinien zostać w sposób czytelny zapisany tytuł filmu oraz imiona, nazwiska i klasa Autorek i Autorów Filmu.

5. Film nie może zawierać wulgaryzmów, scen przemocy oraz nawoływania do przemocy lub czynów zabronionych
   prawem.

6. Film nie może obrażać uczuć zarówno pojedynczych osób, jak także jakichkolwiek grup osób.

7. Film powinien prezentować pozytywny wizerunek Szkoły.

 Część IV

  1. Filmy będą oceniane przez Jury, składające się z Nauczycielek i Nauczycieli Szkoły.
  2. Wyłonione zostaną trzy najlepsze Filmy i przyznane trzy kolejne miejsca od pierwszego do trzeciego.
  3. Autorki i Autorzy Filmów, uznanych przez Jury za najlepsze otrzymają ocenę 6 celującą z informatyki  na koniec roku szkolnego oraz nagrody ufundowane przez Szkołę i/lub Radę Rodziców, wręczone podczas akademii na zakończenie roku szkolnego.
  4. Ogłoszenie listy zwycięskich Filmów nastąpi w marcu 2025 roku.
  5. Filmy na Konkurs, zapakowane zgodnie z wymogami określonymi w pkt. 4. Części III, składać można na ręce  pani  prof. Ewy Wowk lub pani prof. Kaliny Golińskiej.
  6. Koperty z Filmami zostaną otwarte komisyjnie przez Jury bezpośrednio przed ich odtworzeniem w celu
    dokonania oceny.

 Powodzenia !!!